llibres

RECAPTE DE LLIBRES SOLIDARIS

Des de la Comissió Pedagògica us volem engrescar a participar en la propera campanya “LLIBRES SOLIDARIS PER SANT JORDI”.

Què volem fer?

Aquest any volem que el dia de Sant Jordi sigui un dia especial per tota la Comunitat Pere IV i sobretot solidari amb totes aquelles famílies del nostre barri que estan passant moments difícils.

Per aquest motiu, a partir d’ avui i fins al 17 d’ abril, al vestíbul de l’ escola  hem preparat un racó perquè totes les famílies que ho desitgin ens facin arribar la seva “DONACIÓ” de llibres, contes…. preferiblement infantils i juvenils, que ja no feu servir (sempre en bon estat i sense nom) i que segurament faran passar una bona estona a qualsevol altre nen/a de l’ escola.

 

Com ho farem?

El mateix dia de Sant Jordi, muntarem una paradeta de VENDA SOLIDARIA DE LLIBRES A UN PREU SIMBÒLIC D’ 1 €, amb tots els llibres recaptats prèviament per les famílies.

TOTS ELS BENEFICIS obtinguts aniran destinats a la FUNDACIÓ CONFIANÇA SOLIDARIA SANT MARTÍ

Us convidem a donar una ullada a la web www.confianzasolidariasantmarti.org

CONFIANÇA SOLIDARIA SANT MARTÍ té com a objectiu l’ ajuda humanitària i solidària entre veïns i persones sense recursos, per cobrir les necessitats bàsiques. Portar una cosa tan bàsica com el menjar a gent que per diferents raons es troba en situacions precàries, famílies sense recursos, gent gran sense ajudes, nens que ni tan sols esmorzen a casa abans d’ anar a escola, etc… desgraciadament una realitat que sense anar més lluny, també es pateix al nostre barri.

Per què?

El nostre objectiu és sensibilitzar a tota la Comunitat Educativa sobre les desigualtats socials i econòmiques que pateixen moltes famílies del nostre entorn.

Estem segurs que els nostres infants estaran molt contents de saber que aquells llibres o contes que tantes bones estones els hi han fet passar …. SERVEIXEN per ajudar a altres …. encara que sigui una miqueta.

 

Per això us animem a fer d’ aquest Sant Jordi…

un Sant Jordi Solidari!!!!!!!

7 d’ abril del 2015

Comissió Pedagògica