Ja tenim aquí la nostra ​dotzena edició de la Ballaruga. La Comissió Pedagògica de l’AMPA fa mesos  que prepara aquesta activitat amb la mateixa il·lusió que quan va començar, el curs 2004-2005.

Un altre any, doncs, us convidem a participar-hi, ja sigui com a ballarins o com a col·laboradors. Davant la complexitat d’organització (amb més de 275 alumnes inscrits en la darrera edició), apostem per la planificació, amb l’objectiu de crear un bon espectacle que culmina la tarda de la festa de fi de curs, després d’un matí de diversió i  just abans del sopar de germanor (17 de juny).

Agraïm novament als més de 120 voluntaris/es necessaris que calen per tirar endavant aquesta aventura, ja siguin responsables, maquilladors/es, estilistes, fotògrafs/es, membres de suport… La seva tasca és imprescindible!

DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT

Cada grup farà una sessió setmanal de mitja hora, des del 18 d’abril fins al 16 de juny (dia de l’assaig general, aquell dia no hi haurà assaig individual).

COMPROMISOS I RECOMANACIONS

Per a una millor organització, és convenient que especifiqueu a la butlleta d’inscripció el grup/dia/responsables en què us apunteu.

Com que els grups són molt nombrosos i per tal de facilitar les tasques dels voluntaris/es, voldríem fer  algunes recomanacions:

– Els pares/mares hauran de lliurar els nens/es a les responsables del grup a l’entrada de l’escola (carrer Bilbao, porta petita). Cal que sigueu molt puntuals.

– Durant l’activitat només restaran a l’aula els  responsables de grup. A la sortida, els nens/es seran lliurats a les famílies per part dels responsables a la mateixa porta de recollida. Demanem que abans de l’hora ningú accedeixi a l’escola. ​Cal que sigueu molt puntuals.

 – Penseu que ​no estractad’una prolongació del servei d’acollida​ ni d’una extraescolar.  És una activitat dirigida per pares i mares voluntaris. Parleu amb els vostres fills/es perquè  entenguin el contingut de l’activitat. Si en el desenvolupament de les sessions algun nen/a  es nega rotundament a participar en el ball, pot suposar un trasbals per a la resta d’infants i  per a les coreografies, que moltes vegades estan coordinades en funció del nombre de nens/es.

– Els responsables tenim moltes ganes i motivacions per fer les coses al millor possible, però  no som professionals del lleure. Per això demanarem als nens i nenes una​ actitud positiva  i bon comportament​. Parleu amb els vostres fills/es a fi d’evitar conflictes.

 – Darrere de cada grup hi ha un treball coreogràfic, de vestuari i d’organització. Si us plau, sigueu constants en l’assistència i puntuals a les sessions dels assajos per a una  millor coordinació.

GRUPS / DIA / HORA / ESPAI / RESPONSABLES

Grups d’Infantil

  • P3A: Dijous 17:00 GIMNÀS (Esther, Laia i Vanessa)
  • P3B: Dijous 17:30 RACONS (Sílvia, Vanessa, Marta i Celi)
  • P4A: Dimarts 17:30 PSICO (Esther, Marta R., Marta M. i Sílvia López)
  • P4B: Dimecres 17:30 AULA MÚSICA (Noemí, Eva, Rougui i Montse)
  • P5A: Dijous 17:30 GIMNÀS (Nieves, Bárbara, Alana i Nadja (reforç Vane))
  • P5B: Dimecres 17:30 RACONS (Roser, Marilena, Ana i Cristina)
  • P5C: Dimarts 18:00 PSICO (Cristina, Sílvia, Catherine i Olga)

Grups de Primària

  • 1r: Divendres 17:00 PSICO (Sílvia, Maite i Sandra)
  • 1r: Dijous 17:30 AULA MÚSICA (Mònica/Carmen i Sabina)
  • 2n: Divendres 17:30 PSICO (Ainhoa, Noemí i Eva)
  • 2n: Dilluns 17:30 PSICO (Mònica i Sònia)
  • 3r: Dijous 17:30 PSICO (Clara, Pati i Esther)
  • 3r: Dimecres 18:30 PSICO (Marisa, Gloria i Virginia)
  • 4t: Dimarts 18:30 GIMNÀS (Laura i Jessica)
  • 4t: Dijous 19:00 GIMNÀS (Vanessa, Marta J. i Marta V.)
  • 5è: Divendres 16:30 AULA MÚSICA (Maribel, Laia i Roser)
  • 6è: Dimarts 17:30 GIMNÀS (Sandra, Mar i Núria)
  • 6è: Dimecres 19:00 PSICO (Imma, Eva i Carina)

BUTLLETA D’INSCRIPCIÓ

Per al bon funcionament de l’activitat i per qüestions organitzatives, demanem emplenar la butlleta d’inscripció i ​lliurar-la en el termini corresponent a la Secretaria de l’AMPA (Esther Portillo o Mari Juli Núñez) ​abans del 31 de març. NO S’AGAFARÀ CAP BUTLLETA FORA DE TERMINI.

ÉS IMPORTANT ESPECIFICAR EN QUIN GRUP S’APUNTEN.  Les inscripcions es faran per ordre de lliurament i els grups es tancaran amb un nombre raonable d’infants. Si el grup és molt nombrós, la Comissió Pedagògica buscarà alternatives; recordeu que la seguretat dalt de l’escenari és responsabilitat de tots.

INSCRIPCIÓ BALLARUGA.docx-1