inscripcions

Ja tenim aquí la nostra onzena edició de la Ballaruga. La Comissió Pedagògica de l’ AMPA fa mesos que prepara aquesta activitat amb la mateixa il·lusió que quan va començar el curs 2004-2005.
Un altre any doncs, us convidem a participar, ja sigui com a ballarins o bé com a col·laboradors. Davant la complexitat d’organització (amb més de 250 alumnes inscrits en la darrera edició), apostem per la planificació, amb l’objectiu de crear un bon espectacle que culmina la tarda de la festa de fi de curs, després d’ un matí de diversió i just abans del sopar de germanor (18 de juny).
Agraïm novament als més de 100 voluntaris/es la seva tasca tan imprescindible.
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT
Es tracta d’una activitat de ball i expressió corporal. Cada grup compta amb un màxim de tres o quatre mares/pares responsables (segons el cicle, infantil i primària) que realitzen les coreografies i controlen els assajos.
La Ballaruga continua sent una activitat oberta i gratuïta per a tots els cursos.
Cada grup farà una sessió setmanal de mitja hora, des de l’ 11 d’ abril fins al 17 de juny (dia de l’ assaig general, aquell dia no hi haurà assaig individual).
COMPROMISOS I RECOMANACIONS
Per a una millor organització és convenient que especifiqueu a la butlleta d’inscripció el grup/dia/responsables en què us apunteu.
Com que els grups són molt nombrosos i per tal de facilitar les tasques dels voluntaris/es, voldríem fer algunes recomanacions:
⦁ Els pares/mares hauran de lliurar els nens/es a les responsables del grup a l’ entrada de l’ escola (Carrer Bilbao, porta petita)
Cal que sigueu molt puntuals.
⦁ Durant l’activitat només restaran a l’aula els responsables de grup. A la sortida els nens/es seran lliurats a les famílies per part dels responsables a la mateixa porta de recollida. Demanem que abans de l’hora ningú accedeixi a l’escola. Cal que sigueu molt puntuals.

 

⦁ Penseu que no es tracta d’una prolongació del servei d’acollida, ni d’una extraescolar. És una activitat dirigida per pares i mares voluntaris. Parleu amb els vostres fills/es perquè entenguin el contingut de l’activitat. Si en el desenvolupament de les sessions algun nen/a es nega rotundament a participar en el ball pot suposar un trasbals per a la resta d’ infants i per a les coreografies que moltes vegades estan coordinades en funció dels nombre de nens/es.

 

⦁ Els responsables tenim moltes ganes i motivacions per fer les coses al millor possible, però no som professionals del lleure. Per això demanarem als nens i nenes una actitud positiva i bon comportament. Parleu amb els vostres fills/es a fi d’evitar conflictes.

 

⦁ Darrere de cada grup hi ha un treball coreogràfic, de vestuari i d’ organització. Si us plau, sigueu constants en l’assistència i puntuals a les sessions dels assajos per a una millor coordinació.

 

Així doncs, si algun dels participants no compleix aquestes recomanacions bàsiques, primer s’avisarà a la família, i si l’actitud persisteix podria ser exclòs de l’activitat; desitgem que no sigui el cas.

 

Per al bon funcionament de l’activitat i per qüestions organitzatives, demanem omplir la butlleta d’inscripció i lliurar-la en el termini corresponent a la Secretaria de l’ AMPA (Esther Portillo o Mari Juli Núñez) Abans del 18 de març

NO S’AGAFARÀ CAP BUTLLETA FORA DE TERMINI

 

ÉS MOLT IMPORTANT ESPECIFICAR BÉ EN QUIN GRUP S’ APUNTEN, JA SIGUI PER CURS, DIA, HORA O RESPONSABLES.
Les inscripcions es faran per ordre de lliurament i els grups es tancaran amb un nombre raonable de nens/es, segons consideri la comissió, amb la finalitat d’ equilibrar els grups de la millor manera possible.
BUTLLETA D’INSCRIPCIÓ ALUMNE/A:
Nom del nen/a:
Curs:
Grup/ dia:
_____________________________________________________
PARE/MARE COL.LABORADOR/A:
Nom del pare/mare:
Telèfon:
Correu electrònic:
Tasca en la qual voleu participar:
⦁ VESTUARI, col·laborarà en el disseny i confecció del vestuari en l’últim tram de la Ballaruga.

 

⦁ MAQUILLATGE, col·laborarà en les tasques de maquillatge el dia de la Ballaruga.

 

⦁ ESCENOGRAFIA, col·laborarà amb la comissió pedagògica en el muntatge de l’escenari el matí del 18 de juny.

 

⦁ MEDIS AUDIOVISUALS, faran fotos i podran filmar només quan els ballarins/es estiguin preparant-se. Una vegada començat l’espectacle només accediran a la zona restringida els membres assignats per la comissió.

 

Comissió Pedagògica

 

NO S’AGAFARÀ CAP BUTLLETA FORA DE TERMINI

ÉS MOLT IMPORTANT ESPECIFICAR BÉ EN QUIN GRUP  S’ APUNTEN, JA SIGUI PER CURS, DIA, HORA O  RESPONSABLES.

Les inscripcions es faran per ordre de lliurament i els grups es tancaran amb un nombre raonable de nens/es, segons consideri la comissió, amb la finalitat d’ equilibrar els grups de la millor manera possible.

BUTLLETA D’INSCRIPCIÓ ALUMNE/A:

Nom del nen/a:

Curs:

Grup/ dia:

_____________________________________________________

PARE/MARE COL.LABORADOR/A:

Nom del pare/mare:

Telèfon:

Correu electrònic:

Tasca en la qual voleu participar:

  • VESTUARI, col·laborarà en el disseny i confecció del vestuari en l’últim tram de la Ballaruga.

  • MAQUILLATGE, col·laborarà en les tasques de maquillatge el dia de la Ballaruga.

  • ESCENOGRAFIA, col·laborarà amb la comissió pedagògica en el muntatge de l’escenari el matí del 18 de juny.

  • MEDIS AUDIOVISUALS, faran fotos i podran filmar només quan els ballarins/es estiguin preparant-se. Una vegada començat l’espectacle només accediran a la zona restringida els membres assignats per la comissió.

Comissió Pedagògica